تنهاترین تنها

کاش بودی سرم را روی شانه هایت می گذاشتم و می بوسیدمت

وقتی بودی آن قدر بزرگ نبودم

وقتی هم که رفتی بزرگ نشدم

دستهایم سرد است

کاش بودی دستم را می گرفتی

کجایی؟

نوشته شده در یکشنبه بیست و هفتم خرداد ۱۴۰۳ساعت 0:27 توسط یاس|


آخرين مطالب
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
Design By : Pars Skin