تنهاترین تنها
تنهایی طبیعت ماست تنها متولد شده ایم و تنها می میریم . و بدون اینکه متوجه شویم ، بی هیچ هوشیاری ، تنها زندگی می کنیم . ما فرق بین تنهایی و تنها بودن را نمی دانیم ، خودمان برای خودمان کافی هستیم . هر چه با هر که کنی بر تو همان میگذرد ...
نوشته شده در دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ساعت
20:19 توسط یاس|
نوشته شده در دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ساعت
20:15 توسط یاس|
| Design By : Pars Skin |
