تنهاترین تنها

حرف است فراوان و دگر

حوصله ای نیست

نوشته شده در دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ساعت 20:25 توسط یاس|

تنهایی طبیعت ماست

تنها متولد شده ایم و تنها می میریم .

و بدون اینکه متوجه شویم ، بی هیچ هوشیاری ،

تنها زندگی می کنیم .

ما فرق بین تنهایی و تنها بودن را نمی دانیم ،

خودمان برای خودمان کافی هستیم .

نوشته شده در دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ساعت 20:19 توسط یاس|

هر چه با هر که کنی بر تو همان میگذرد ...

نوشته شده در دوشنبه سی و یکم مرداد ۱۴۰۱ساعت 20:15 توسط یاس|


آخرين مطالب
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
Design By : Pars Skin