تنهاترین تنها

خواستم کمی از دلتنگی‌ هایم برایت بگویم

از نبودنت

ولی پدر، نبودنت که نوشتن ندارد…

درد دارد، درد ، درد ….

نوشته شده در سه شنبه هشتم اسفند ۱۴۰۲ساعت 15:43 توسط یاس|


آخرين مطالب
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
Design By : Pars Skin